Update 11-10-2022



Ondanks de investeringen van afgelopen tijd in zowel hardware als externe expertise hebben we gisteren toch weer met een korte uitval te maken gehad. In het datacenter is er gisteren een korte stroomonderbreking geweest waardoor onze systemen eruit lagen. Gelukkig kon alles weer direct opgestart worden, maar heeft het wel langere tijd gevolgen gehad voor zowel jullie als ons. Zowel gisteren als vandaag is de support bezig geweest om bestanden die niet ingelezen waren door de ESB als nog in te lezen. Als het goed is, is iedereen weer helemaal bij. Bij Sommigen zijn er problemen met het opstarten van de Scansys omgeving hier wordt nog aan gewerkt.

 

Een zeer vervelende situatie dat dit nu gebeurd na de heftige periode die we door hebben gemaakt afgelopen maanden! 

Mochten er nog vragen zijn of nadere toelichting gewenst zijn na dit bericht horen wij dat graag


UPDATE 10-10-2022 15:33

De storing is verholpen



Beste klant,


Er is een storing gaande.  Hierdoor kunnen bepaalde medewerkers niet inloggen.  Wij zijn met de hoogste prioriteit aan het werk om dit op te lossen. We houden jullie op de hoogte van de voortgang.


Excuses voor het ongemak.


Reflecta Support