Logo

Reflecta Support

  • Dutch
    • Dutch
    • English
Welkom
Inloggen
Startpagina Oplossingen

Wat kunnen we voor je doen?

Nieuw ondersteuningsticket
Ticketstatus controleren
  • XL-ENZ

    Algemene oplossingen voor XL-ENZ

  • Handleidingen

    Handleidingen voor XL-ENZ

  • Veelgestelde COVID-19 vragen

    Hier vind je de veel gestelde vragen die wij ontvangen van XL-ENZ gebruikers tijdens de huidige Corona situatie

Verstuur een ticket

Snelkoppelingen




  • Remote support

    Teamviewer

  • Tickets

    Overzicht van uw tickets

  • Online Trainingen

    Schrijf je hier in voor online trainingen of plan een persoonlijke training.

  • Acties en Aanbiedingen

    Kijk hier voor onze acties en aanbiedingen op diverse functionaliteiten.

Recent articles

  • Handleiding: Diverse onderwerpen

    Handleiding: Diverse onderwerpen

  • Patchnotes Release 5.8 patch 6

    Bijgaand de Patch Notes van release 5.8 patch 6 Het installatiebestand kan opgevraagd worden via support.  Let op, alleen klanten die niet via onze SA...

  • [Opgelost] Storing Microsoft 25-01-2023

    Update. De storing bij Microsoft is verholpen Momenteel Is er een storing bij Microsoft in de 365 omgeving.  Hierdoor ondervind u mogelijk hinder in d...

  • Patchnotes Release 5.8 patch 5

    Bijgaand de Patch Notes van release 5.8 patch 5 daarnaast een document met daarin de Patchnotes van Release 5.8 patch 2 t/m 5 en de installatiehandleiding....

  • Patch Notes Release 5.8 Patch 2, 3 + installatiehandleiding

    Bijgaand de Patch Notes van release 5.8 patch 2 en 3 en de installatiehandleiding.  Het installatiebestand kan opgevraagd worden via support.  Let op, al...

Zoek een oplossing

Contact

Voltairetuin 4
2908 XJ Capelle a/d IJssel
Nederland

Tel: +31 (0)182 398130

Voor Klanten

Helpdesk XL-ENZ
Tel. +31 (0)182 398158

Snelle Links

Startpagina
Oplossingen
Tickets
Nieuw ticket

Nieuwsbrief

Ontvang maandelijks onze nieuwsbrief met relevante en handige informatie in je inbox.