Verkoop

Transsmart melding
TRANSMART MELDINGEN: indien je bij het aanmelden van een zending een melding krijgt: Foutcode 28 - Zone leeg (in dit geval bij een levering aan Groenla...
Order kan niet uitgeleverd worden
Zodra het niet mogelijk is om een order te verwijderen, is de kans groot dat de desbetreffende order al in een uitleveradvies zit.  Indien de order toch ec...
Gereed melden pakbonnen duurt lang
Indien de volgende 'foutmelding' getoond wordt is het zaak om even te controleren of er geen verkooporder geblokkeerd staat. Dit is te doen via he...
Waar vind ik de Track en trace code?
Om het track en trace nummer te achterhalen moet de volgende dataset worden geraadpleegd.  Shipment instructions. Hier staat een veld 'Shipment Box...
Verzendkosten instellen
De verzendkosten/vrachtkosten kunnen worden ingesteld bij leveringscondities en/of vrachtkosten.  Indien er specifieke afspraken met een klant gemaakt w...
Levertijd van artikelen
De levertijden van artikelen wordt getoond in de dataset 'Open orders (sales)'. Vervolgens kunt u de Order# en delivery data opvragen. Indien u di...
Betaalwijze factuur wijzigen
Indien de betaalwijze van een factuur gewijzigd moet worden, kan onderstaand programma gebruikt worden.  Sales | Invoicing | Update Sales Invoice Terms
Melding: Verwachte leverdatum wijkt af
De volgende melding wordt getoond Het is mogelijk om de melding aan of uit te zetten Dit is een parameter in het menu 'Systeembeheer | systeembe...