Verkoop

Transsmart melding
TRANSMART MELDINGEN: indien je bij het aanmelden van een zending een melding krijgt: Foutcode 28 - Zone leeg (in dit geval bij een levering aan Groenla...
Order kan niet uitgeleverd worden
Zodra het niet mogelijk is om een order te verwijderen, is de kans groot dat de desbetreffende order al in een uitleveradvies zit.  Indien de order toch ec...
Gereed melden pakbonnen duurt lang
Indien de volgende 'foutmelding' getoond wordt is het zaak om even te controleren of er geen verkooporder geblokkeerd staat. Dit is te doen via he...
Waar vind ik de Track en trace code?
Om het track en trace nummer te achterhalen moet de volgende dataset worden geraadpleegd.  Shipment instructions. Hier staat een veld 'Shipment Box...
Verzendkosten instellen
De verzendkosten/vrachtkosten kunnen worden ingesteld bij leveringscondities en/of vrachtkosten.  Indien er specifieke afspraken met een klant gemaakt w...
Levertijd van artikelen
De levertijden van artikelen wordt getoond in de dataset 'Open orders (sales)'. Vervolgens kunt u de Order# en delivery data opvragen. Indien u di...
Betaalwijze factuur wijzigen
Indien de betaalwijze van een factuur gewijzigd moet worden, kan onderstaand programma gebruikt worden.  Sales | Invoicing | Update Sales Invoice Terms
Melding: Verwachte leverdatum wijkt af
De volgende melding wordt getoond Het is mogelijk om de melding aan of uit te zetten Dit is een parameter in het menu 'Systeembeheer | systeembe...
Leveringsconditie instellen per land, klant of ordersoort
Vraag Hoe kan ik leveringscondities per klant instellen? Antwoord Menupad: Verkoop | Koppeling stamgegevens verkoop |Leveringscondities per klant...
EeZeeBee logingegevens importeren
Vraag Welk veld in het klantbestand kan gebruikt worden om de EeZeeBee inloggegevens te importeren? Antwoord Daar kun je onderstaande velden voor geb...
Verkoopprijs aanpassen van artikel dat al op afleverbon staat
Vraag Hoe zorg ik ervoor dat de aangepaste prijs wordt gefactureerd indien het artikel al op afleverbon staat? Antwoord Zolang een afleverbon ...
Melding: vervoerder opnieuw toewijzen
Vraag Waarom verschijnt bij het invoeren van een verkooporder keer op keer deze melding: Antwoord Menupad: Systeembeheer | Systeembeheer ver...
Barcode scannen voor aanmaken verkooporder
Vraag Is het mogelijk om voor het invoeren van een verkooporder de barcode van een artikel te scannen? Antwoord Ja, dat is mogelijk. De module &...
Tweede inlog op één EeZeeBee-account
Vraag Is het mogelijk om een tweede inlog aan te maken op een EeZeeBee-account? Antwoord Op dit moment is er geen mogelijkheid om meerdere accoun...
Factuur balieorder printen
Vraag Hoe zorg ik ervoor dat de factuur van een balieverkoop niet via de printmanager per mail verstuurd wordt maar direct wordt uitgeprint? Antwo...